Ваш город: Владимир-Волынский
Ваш город: Владимир-Волынский

Ощадбанк в Владимире-Волынском

Адреса офисов и банкоматов Ощадбанка в Владимире-Волынском

  • Список отделений банка Ощадбанка
  • ул. Ковельська, 134
    Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб: 09:00-13:00
  • ул. Небесной Сотни, 5
    Пн-Пт: 08:30-19:00, Сб: 08:30-14:00
  • ул. Сагайдачного, 14
    Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб: 09:00-13:00
  • ул. Сагайдачного, 85
    Пн-Пт: 08:00-16:15
  • ул. Устилузская, 17
    Пн-Пт: 09:00-16:30
Список городов Украины, где есть отделения Ощадбанка  

Кредиты с онлайн заявкой и лучшим одобрением

Кредит 21,99% годовых
от 1000 до 500000 гривен
от 12 до 60 месяцев
Подробнее

Информация о банке Ощадбанк в Владимире-Волынском

Для жителей Владимира-Волынского доступно оформление онлайн заявки на услуги банка Ощадбанка::


Реквизиты банка

Полное название: акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"

Сокращенное название: Ощадбанк

ЕГРПОУ: 00032129

Корр.счет: 00626804026614000000

Юридический адрес: Киев м. Київ вул. Госпітальна, 12г

Лицензия НБУ №148

Отзывы о банке Ощадбанк

Хочу выразить благодарность управляющей банка и менеджеру Русановой Олесе Викторовне.Они внимательно относятся к своим клиентам,отвечают доступно на поставленные вопросы.Особое внимание уделяют пожилым людям,не иигнариирую их просьбы.Огромное спасибо им за это!

Олег (Пологи)
26.01.2021
Оценка: 5

Больше 2х месяцев не работает терминал в отделении 10020/0470 г.Змиев.Реакций на ремонт никаких нет!!!

Ситчихина Инна Леонидовна (Змиев)
07.09.2018
Оценка: 0

Не задоволена роботою відділення на вул. Мукачівській. Обслуговування на найнижчому рівні. Робота банку повинна починатись о 8:00, як вказано на дверях банку, а працівники приходять на роботу мінімум о 8:15-8:20, потім йдуть пити каву і починають роботу з 9:00. Після висказаного невдоволення пояснили свою поведінку поганою системою в комп'ютерах. Щоб система працювала потрібно виходити на роботу вчасно. Обслуговування одного клієнта триває дуже довго у порівнянні з іншими банками, та навіть іншими відділеннями цього самого банку у інших містах країни. Допрацюйте також ставлення до клієнтів, замість хамовитих відповідей привчіть працівників до ввічливих відповідей та вчасної роботи. Одному з клієнтів довелось очікувати в довзій черзі, щоб просто елементарно спитати де потрібно оплачувати квитанцію. Та й навіть та відповідь була хамовитою і не задовільнила клієнта банку. І ще одна пропозиція: щоб не створювати галасу у відділені і не кричати до клієнтів, нехай працівники на окремому аркуші паперу пишуть необхідну суму до оплати і передають клієнтові, як це робиться у рештах відділення інших міст!

Фельцан Каріна Василівна (Берегово)
22.08.2018
Оценка: 4